Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pirattt
Administrator
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:56, 15 Kwi 2006 Temat postu: 1967 Ford Mustang Fastback Kona |
|
Engine
Roush 402R, 500-plus horsepower
Concept One pulleys
MSD Pro-Billet distributor
K&N air filters
Momar eight-stack fuel injection
Weldon fuel pump and filters
Griffin radiator
Earl's fittings and braided hose
Fuel Safe fuel cell
Classic Tube stainless fuel and brake tubing
Transmission
Ford Racing flywheel
Performance Automatic C4
Rearend
9-inch by John's Rearends
3.55 gears
Exhaust
Hooker headers
Flowmaster mufflers and tubing, 21/2-inch
Exhaust tips made from 1/4-inch aluminum plate
Suspension
Front: Fat Man with Air Ride air struts
Rear: Air Ride Air Bar
Total Control X-bracing and sub-frame connectors
Brakes
Front: Baer brakes, 13.5-inch rotors, PBR two-piston calipers
Rear: Baer brakes, 13.5-inch rotors, PBR single-piston calipers
Wheels
Front: SSR 18x9, exclusive through Tire Rack
Rear: SSR 19x10, exclusive through Tire Rack
Tires
Front: Goodyear F1 Supercar, P245/40ZR18
Rear: Goodyear F1 Supercar, P285/35ZR19
Interior
Honda start button
Flaming River steering column and Waterfall steering wheel
Stewart Warner Maxim gauges from Fuel Systems of Milwaukee, WI
Recaro seats
Kenwood stereo and speakers
Hurst shifter
All Mustang parts purchased from Mustangs Plus
Dash, console, door panels, rear seat delete, rollbars, and sill plates handmade by Ring brothers
Exterior
Glasurit Hi-Intensity Black applied by Sim-the-Great
Molded-in rear valance, aluminum diffuser in valance
Three-piece bumper
Carbon-fiber taillamp panel
Custom-designed taillight housings built with CNC machine
Ground effects made from steel
Eliminated door handles and drip rails
Custom-designed front-fender inserts built with CNC machine
Reworked Shelby-style hood
Complete front nose made from foam and fiberglass
Custom-designed front brake scoops built with CNC machine
Front bumper length and width cut down
Custom-designed cowl covers built with CNC machine
Hand-built engine compartment
Custom-designed hood hinges built with CNC machine
Rolled all four fender lips
Hand-fabricated aluminum bellypans
źródło: mustangandfords.com
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jankes
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 10:40, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
No, no wyrąbisty uwielbiam auta typu Muscle Car. Chociaż w tym Mustangu nie podobają mi się tylne wydechy a poza tym spoko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pirattt
Administrator
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:36, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
No te tylne róry niezle zmascili... ja bym dał orginalne...:]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|