Zarejestruj
się u nas lub też
zaloguj
, jeśli posiadasz już konto.
Forum Forum o samochodach Strona Główna
->
Dostawcze
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
Regulamin Forum
Seryjne
Protorypy
Oldtimery
Tuning
Sport
Galeria
Waga Ciężka
----------------
Ciężarówki
Dostawcze
Inne
----------------
Ważne sprawy
O forum
Download
Hyde Park
Wyścigi(gierki)
ShoutBox
----------------
ShoutBox
Bramka SmS
Ranking fora.pl
ranking stron motoryzacyjnych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mbar
Wysłany: Pon 18:48, 10 Lip 2006
Temat postu:
Traffic......fajne auto....wujek to teraz kupił ogólnie jest zadowolony........chociaż samochód jeśli chodzi o dostawczy to jest taki se...uważam że jeśli chodzi o samochody dostawcze do VW T4 i Mercedes Sprinter są najlepsze...kazdy ma inne zdanie:D
pirattt
Wysłany: Śro 16:44, 12 Kwi 2006
Temat postu: Osobowy trafic
Osobowy Trafic
2006-04-07
Źródło: Auto Firmowe 3/2006
Tomasz Siwiński
Model Trafic jest obecny na polskim rynku już parę ładnych lat i, prawdę mówiąc, przydałaby mu się modernizacja, bo w międzyczasie pojawił się nowy VW Transporter i Mercedes Vito. Problem tkwi jednak w tym, że nie za bardzo jest co zmieniać w Renault Traficu.
Od kiedy w 2002 roku Renault Trafic razem z bliźniaczym Oplem Vivaro zdobył tytuł „Van of the Year”, minęły już 4 lata. Tymczasem nadal stylistyka dostawczego Renault jest niebanalna i dalece inna od konkurencji. Garb nad przednimi drzwiami i wybałuszone reflektory przednie to główne wyróżniki francuskiej furgonetki. Reszta samochodu jest zdecydowanie bardziej stateczna.
ZAWÓD
Niestety, wygląd wnętrza kabiny Trafica jest odwrotnie proporcjonalny do wyglądu zewnętrznego. Mimo że interieur posiada wszystkie zalety współczesnego samochodu dostawczego – ma radio na CD, regulowaną kierownicę czy klimatyzację – to jednak na tle przywołanych już wyżej Mercedesa i VW wypada blado. Po pierwsze, brakuje schowków, po drugie, materiały użyte do wykończenia deski rozdzielczej wołają o pomstę do nieba, a po trzecie, koło kierownicy jest zapożyczone chyba od Ikarusa. Poza ogromną średnicą wykonane jest z dość śliskiego materiału, co momentami bywa nawet niebezpieczne.Nie można natomiast mieć zastrzeżeń do ergonomii.
Trafic, nie tylko w wersji minibus, to samochód niezwykle komfortowy. Posiada jedne z najwygodniejszych foteli, w jakich kiedykolwiek siedziałem (nie licząc samochodów osobowych). W testowanym egzemplarzu w przednim rzędzie zrezygnowano z trzyosobowej kanapy, dzięki czemu zyskano dużo miejsca. Niestety z trudem można się dostać do ostatniego rzędu, a dokuczliwy okazuje się także brak przesuwanych drzwi bocznych z lewej strony auta. Sceptycy uważają, że jak na dostawczy samochód, Trafic w wersji osobowej posiada zbyt mały bagażnik, ale to tak, jakby mieć zastrzeżenia do wersji furgon, że mogą nią podróżować tylko 3 osoby. Bagażnik zaopatrzony jest w podnoszoną pionowo klapę, można wszakże zamówić przeszklone dwuskrzydłowe drzwi.
RENAULT F1
Mistrzostwo konstruktorów w wyścigach Formuły 1 to nie przypadek i chociaż fabryczny Team F1 od dostawczego Trafica różni zapewne więcej niż Poloneza od BMW, to jednak, jeżeli chodzi o silnik i właściwości jezdne, dostawczy Renault nawet przerósł moje oczekiwania. 135 KM galopowało do przodu, kiedy silnik osiągnął 1 500 obrotów. Co prawda, przy prędkościach obrotowych rzędu 3 000 i więcej konie robiły trochę hałasu wewnątrz, to jednak można się było do tego przyzwyczaić.
Pasażerski Renault to w zasadzie samochód uniwersalny, który jednakowo nadaje się do jazdy w mieście oraz na długich trasach. Pomocna jest w tym elastyczna, sześciobiegowa przekładnia, która nie tylko pozwala optymalnie wykorzystać moc silnika, ale również przyczynia się do znacznego zmniejszenia zużycia paliwa.
Jak we wszystkich, a przynajmniej w większości francuskich samochodów, bardzo sprawne jest zawieszenie. Wiadomo, że w wersji osobowej postawiono głownie na komfort podróżnych. Taka specyfikacja sprawiła, że na wzdłużnych nierównościach Trafic miał tendencję do huśtania.
SUMMA SUMMARUM
Niewiele jest osób, które przechodzą obok Trafica obojętnie. Stylizacja tego modelu może się podobać, albo nie. Co do właściwości jezdnych i silnika – praktycznie nie mam żadnych zastrzeżeń. Wnętrze natomiast można, a nawet trzeba poprawić. Więc pozostaje jedno zasadnicze pytanie – jak będzie wyglądał następca Trafica? I nie mam tu na myśli Nissana Primastara.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by
JR9
for
stylerbb.net
&
Programosy
Regulamin