Zarejestruj
się u nas lub też
zaloguj
, jeśli posiadasz już konto.
Forum Forum o samochodach Strona Główna
->
Seryjne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
Regulamin Forum
Seryjne
Protorypy
Oldtimery
Tuning
Sport
Galeria
Waga Ciężka
----------------
Ciężarówki
Dostawcze
Inne
----------------
Ważne sprawy
O forum
Download
Hyde Park
Wyścigi(gierki)
ShoutBox
----------------
ShoutBox
Bramka SmS
Ranking fora.pl
ranking stron motoryzacyjnych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pirattt
Wysłany: Śro 16:40, 12 Kwi 2006
Temat postu: Volkswagen Polo GTI
Volkswagen Polo GTI
2006-04-06 14:50
Źródło: Volkswagen
mojeauto.pl
Już niebawem na europejskie salony uderzy Volkswagen Polo GTI. Będzie najmocniejsza wersja tego modelu, od momentu kiedy 30 lat temu ukazał się na rynku po raz pierwszy.
Identycznie jak w modelu Golf GTI, silnik został wyposażony w turbodoładowanie oraz intercooler. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 1,8 litra potrafi osiągnąć moc 150 koni mechanicznych. Maksymalny moment obrotowy wynosi 220Nm przy 1.950 obr/min. Od zera do "setki" rozkręca się w 8,2 sekundy, pozwalając osiągnąć prędkość maksymalną wynoszącą 216km/h. Dodatkowym atutem jednostki jest jej duża elastyczność. Przedział 80km/h-120km/h udało się zamknąć w jedyne 7,5 sekundy na czwartym biegu.
Zobacz galerię zdjęć modelu Volkswagen Polo GTI
Poza sportowa jazdą samochód ten jest w stanie zaoferować bezpieczeństwo oraz wygodę. Z zewnątrz samochód stylizowany jest w sportowej konwencji. Podwójne reflektory przednie posiadają czarne obramowania, światła przeciwmgielne zamontowano natomiast we wlotach powietrza w dolnej partii zderzaka. Z tyłu samochodu został umieszczony odstający spoiler, który aerodynamicznie dociska tylną oś samochodu. Spoglądając niżej zauważymy podwójne, chromowane końcówki wydechu. Przez szesnastocalowe felgi widać charakterystycznie pokolorowane w kolorze czerwonym zaciski hamulców. Sportowe zawieszenie zawierające ESP jest niższe o 15 milimetrów w stosunku do wersji standardowej. Listwy boczne w kolorze czarnym akcentują dynamiczne właściwości pojazdu.
Zobacz test modelu Volkswagen Polo w mojeauto.pl
W środku samochodu tradycyjne już sportowe fotele wraz ze sportową kierownicą, gałką z mieszkiem oraz hamulcem ręcznym pokryte są skórą. W kokpicie zamontowano wstawki oraz obramowania wokół wentylatorów z aluminium. Uwagę przywiązano również do wszelkiego rodzaju detali takich jak obszycia kierownicy i foteli czerwoną nicią, a także zastosowania aluminiowych pedałów. Z tyłu samochodu znajdziemy kanapę, która po rozłożeniu ukaże nam ponad 1000 litrową przestrzeń bagażową. Jest to całkiem przyzwoita wielkość jak na taką klasę samochodu. Za bezpieczeństwo pasażerów będzie odpowiadać zestaw poduszek powietrznych oraz wzmocnione nadwozie pojazdu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by
JR9
for
stylerbb.net
&
Programosy
Regulamin