Zarejestruj
się u nas lub też
zaloguj
, jeśli posiadasz już konto.
Forum Forum o samochodach Strona Główna
->
Tuning
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
Regulamin Forum
Seryjne
Protorypy
Oldtimery
Tuning
Sport
Galeria
Waga Ciężka
----------------
Ciężarówki
Dostawcze
Inne
----------------
Ważne sprawy
O forum
Download
Hyde Park
Wyścigi(gierki)
ShoutBox
----------------
ShoutBox
Bramka SmS
Ranking fora.pl
ranking stron motoryzacyjnych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
radzik
Wysłany: Nie 21:02, 08 Kwi 2007
Temat postu: szybka Corvette VTG w Polsce!!!
Oto osiągi tej szybkiej corvetty:
Chevrolet Corvette 4x4 Turbo
Jakie skojarzenia najczęściej budzi takie auto? Klasyk z piękną linią służący do powolnego przemieszczania się po mieście, pucowania pod domem i ogólnie pojmowanego "lansu". W VTG jednak trochę inaczej pojmujemy pewne sprawy. Rozebrane do najdrobniejszej śrubki auto przerobiliśmy zgodnie z panującym ostatnio w VTG trendem: napęd 4x4, sporo ponad 1000KM, lekkie nadwozie i tylko najlepsze istniejące (a czasem nie) amerykańskie komponenty. Efekt? 9.37s - 1/4mili na zwykłym 98 oktanowym paliwie, to dopiero początek drogi. Corvette nadal jest pucowana, z tym, że przemieszcza się już odrobinę szybciej no i lans zmienił swój wymiar. W końcu to jedyny taki egzemplarz na świecie.
OSIĄGI:
1/4 mili: 9.37 sec.
Dokonane modyfikacje:
SILNIK:
Silnik LT1 5.7l z Corvetty C4
Zwiększona pojemność do 6.3l
Kute wał, korbowody i tłoki
Wzmocnione podpory wału
Głowice AFR
Sportowy rozrząd CompCams Xtreme Energy Kit
Turbina Turbonetics Thumper T-106
Zawór upustowy Turbonetics Godzilla
Wastegate Turbonetics Newgen
Orurowanie dolotu/intercoolera VTG
Intercooler KwasMet
Nowy układ chłodzenia z elektryczną pompą wody
Przekonstruowany układ zapłonowy z czterema podwójnymi cewkami
Sportowe pompy paliwa
ELEKTRONIKA:
Komputer sterujący silnikiem typu StandAlone firmy Autronic
Wzmacniacz iskry CDI Autronic
Wskaźniki Defi (boost, EGT, temperatura i ciśnienie oleju)
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektory wydechowe VTG
Układ wydechowy 5" ze stali nierdzewnej VTG
NAPĘD:
Stały napęd na 4 koła - konwersja napędu z GMC Typhoon'a
Dragowa, 3-biegowa skrzynia automatyczna
NITRO:
System mokrego wtrysku podtlenku azotu typu directport firmy NOS +600KM
WNĘTRZE:
Fotele kubełkowe VTG Team
Trzypunktowe pasy szelkowe Sabelt
Klatka bezpieczeństwa
Sportowy bak paliwa
Oto obrazek tej corvetty:
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by
JR9
for
stylerbb.net
&
Programosy
Regulamin