Zarejestruj
się u nas lub też
zaloguj
, jeśli posiadasz już konto.
Forum Forum o samochodach Strona Główna
->
Tuning
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
Regulamin Forum
Seryjne
Protorypy
Oldtimery
Tuning
Sport
Galeria
Waga Ciężka
----------------
Ciężarówki
Dostawcze
Inne
----------------
Ważne sprawy
O forum
Download
Hyde Park
Wyścigi(gierki)
ShoutBox
----------------
ShoutBox
Bramka SmS
Ranking fora.pl
ranking stron motoryzacyjnych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pirattt
Wysłany: Wto 18:36, 18 Kwi 2006
Temat postu:
No te tylne róry niezle zmascili...
ja bym dał orginalne...:]
Jankes
Wysłany: Wto 10:40, 18 Kwi 2006
Temat postu:
No, no wyrąbisty uwielbiam auta typu Muscle Car. Chociaż w tym Mustangu nie podobają mi się tylne wydechy a poza tym spoko.
pirattt
Wysłany: Sob 14:56, 15 Kwi 2006
Temat postu: 1967 Ford Mustang Fastback Kona
Engine
Roush 402R, 500-plus horsepower
Concept One pulleys
MSD Pro-Billet distributor
K&N air filters
Momar eight-stack fuel injection
Weldon fuel pump and filters
Griffin radiator
Earl's fittings and braided hose
Fuel Safe fuel cell
Classic Tube stainless fuel and brake tubing
Transmission
Ford Racing flywheel
Performance Automatic C4
Rearend
9-inch by John's Rearends
3.55 gears
Exhaust
Hooker headers
Flowmaster mufflers and tubing, 21/2-inch
Exhaust tips made from 1/4-inch aluminum plate
Suspension
Front: Fat Man with Air Ride air struts
Rear: Air Ride Air Bar
Total Control X-bracing and sub-frame connectors
Brakes
Front: Baer brakes, 13.5-inch rotors, PBR two-piston calipers
Rear: Baer brakes, 13.5-inch rotors, PBR single-piston calipers
Wheels
Front: SSR 18x9, exclusive through Tire Rack
Rear: SSR 19x10, exclusive through Tire Rack
Tires
Front: Goodyear F1 Supercar, P245/40ZR18
Rear: Goodyear F1 Supercar, P285/35ZR19
Interior
Honda start button
Flaming River steering column and Waterfall steering wheel
Stewart Warner Maxim gauges from Fuel Systems of Milwaukee, WI
Recaro seats
Kenwood stereo and speakers
Hurst shifter
All Mustang parts purchased from Mustangs Plus
Dash, console, door panels, rear seat delete, rollbars, and sill plates handmade by Ring brothers
Exterior
Glasurit Hi-Intensity Black applied by Sim-the-Great
Molded-in rear valance, aluminum diffuser in valance
Three-piece bumper
Carbon-fiber taillamp panel
Custom-designed taillight housings built with CNC machine
Ground effects made from steel
Eliminated door handles and drip rails
Custom-designed front-fender inserts built with CNC machine
Reworked Shelby-style hood
Complete front nose made from foam and fiberglass
Custom-designed front brake scoops built with CNC machine
Front bumper length and width cut down
Custom-designed cowl covers built with CNC machine
Hand-built engine compartment
Custom-designed hood hinges built with CNC machine
Rolled all four fender lips
Hand-fabricated aluminum bellypans
źródło: mustangandfords.com
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by
JR9
for
stylerbb.net
&
Programosy
Regulamin